Grau en Mestre d'Educació Infantil: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 259
-
Mesures per promoure la inclusió d’un infant amb Trastorn de l’Espectre Autista a les aules d’educació infantil.
(2024-05)L’educació és un dret humà que s’ha d’oferir a totes les persones, deixant de banda, l’edat, el sexe, les necessitats específiques, etc. Aquest concepte es pot entendre com a educació inclusiva, pel ... -
La multigraduació: estudi de cas a una escola rural del Pirineu Occidental.
(2024-05-09)Aquest estudi pretén identificar com es viu la multigraduació per part de la comunitat educativa d’una escola rural estudiada. Així doncs, la recerca és un estudi que s’ha portat a terme a una escola ... -
La inclusió lingüística d’un infant nouvingut a l’escola Santa Coloma
(2024-05-10)En aquesta investigació es pretén observar, conèixer i analitzar la inclusió lingüística d'un infant nouvingut a l'Escola Santa Coloma. La recerca és qualitativa i es basa en el paradigma interpretatiu, ... -
El benestar emocional dels docents
(2024-05-10)La tasca del docent, sotmesa al contacte constant amb els alumnes, altres companys de professió i l’entorn familiar, pot arribar a ser una professió que condueixi cap a un desgast emocional. Una ... -
Matemàtiques emergents a la primera infància: Interpretació de les accions matemàtiques a partir del joc, l’experimentació i la manipulació, en infants de 2 a 3 anys
(2024-05-10)En aquesta investigació es pretén observar, identificar, interpretar i analitzar les accions matemàtiques d’infants de 2 a 3 anys, que sorgeixen durant les propostes de joc, d'experimentació i de ... -
La inclusió - Del concepte a la realitat político-educativa envers l’autisme en una escola pública de l’Alt Empordà
(2024-05-05)Per a la realització del meu Treball Final de Grau m’he plantejat abordar l’evolució i la transformació significativa de la inclusió educativa a partir de la normativa i com afecta en el dia a dia ... -
Embaràs sonor. Un estudi sobre estimulació musical prenatal i la seva influència en el desenvolupament del nadó i en el vincle familiar.
(2024-05-10)La música és un recurs imprescindible en l’àmbit educatiu, específicament, en l’etapa d’infantil. En aquest treball d’investigació s’aprofundeix en l’estimulació musical prenatal per tal de demostrar ... -
La documentació pedagògica a l'etapa 3-6 de l'Escola Lledoner
(2023-05-09)El treball que es presenta a continuació, consisteix en una recerca sobre la documentació pedagògica en un centre d’Educació Infantil, en concret en l’etapa 3-6. La recerca és qualitativa i es basa ... -
English language assessment using ICTs in early childhood education
(2023-05-30)This final dissertation investigates the use of Information and Communication Technologies (ICT) in the assessment of Very Young Learners (VYLs) of English as a Foreign Language (EFL) in Early Childhood ... -
Comparing and contrasting teaching pronunciation when learning English as a foregin language versus teaching pronunciation as an L1 language: the case of Catalan learners
(2023-05-30)Pronunciation has recently been more recognized among researchers and teachers. Up until now, other aspects of the language came before pronunciation. Recent studies, though, revealed that intelligible ... -
Potencialitats pedagògiques dels espais exteriors del segon cicle d'educació infantil
(2023-05-08)Aquest treball és una recerca sobre els espais exteriors del segon cicle d’educació infantil, els quals tenen un gran valor educatiu i moltes vegades no se’ls hi dona el reconeixement com als altres ... -
Analyzing the oral feedback EFL teachers give and its effects on very young learners
(2023-05-30)Oral corrective feedback is a frequently studied area of foreign language learning. That being said, when it comes to very young learners, the amount of studies regarding oral feedback diminishes a lot. ... -
La relació entre famílies i escola: Anàlisi en quatre centres educatius
(2023-05-30)En aquest Treball de Final de Grau es realitza un estudi de cas múltiple sobre la relació que hi ha entre família i escola en quatre centres educatius. Aquesta relació és fonamental i indispensable ... -
Una mirada a l'infant que inventa històries. Anàlisi de la creativitat narrativa dels nens i nenes i aplicació d'una proposta per desenvolupar-la
(2023-05-12)La creativitat en la infància és avui dia un dels grans reptes a assolir a les escoles, ja que resulta un terme molt ampli que habitualment es redueix a deixar que els infants facin i inventin lliurement. ... -
Viure la poesia a l'educació Infantil: Reflexions i recursos
(2023-05-10)La poesia, sovint, és un gènere literari que només es tracta a les aules per treballar, aprendre i memoritzar, i només en molt pocs casos s'utilitza com a gaudi literari que permeti deixar empremta en ... -
Com influeix el pensament de les famílies en el moviment lliure dels infants?
(2022-05-13)El moviment és un aspecte fonamental del desenvolupament de l’ésser humà i, per tant, una necessitat de l’infant. Amb aquest Treball de Fi de Grau intentem evidenciar que l’evolució del moviment ... -
Periodisme i educació. La visió de l’educació i l’escola segons Carles Capdevila
(2022-05)Carles Capdevila i Plandiura va ser llicenciat en filosofia, periodista i director del diari Ara, entre altres coses. Va morir a 51 anys a causa d’un càncer, tot deixant un llegat periodístic marcat ... -
Literatura infantil: Criteris per elaborar una tria conscient de les obres
(2022-05)La finalitat d’aquest estudi és, per un cantó, conèixer quins són els millors criteris a tenir en compte a l’hora de seleccionar una bona obra de literatura infantil i, per l’altre, esbrinar què opinen ... -
Las escuelas experimentales de Ushuaia (Argentina)
(2022-05-13)Aquest estudi de casos té com a finalitat descriure i analitzar la pedagogia proposada per les Escuelas Experimentales d’Ushuaia (Argentina). Concretament, s’analitzen diverses qüestions, com són: el ... -
La participació de les famílies a l'etapa 3-6
(2022-05-13)En aquesta investigació es pretén observar, conèixer i analitzar la relació entre la família i l’escola, concretament en el segon cicle d’educació infantil, així com la participació de les famílies en ...