Grau en Mestre d'Educació Infantil: Envíos recientes
Mostrando ítems 161-180 de 251
-
Elaboració d'un programa d'intervenció per gestionar l'aula ordinària amb infants amb dificultats de comportament
(2015-05)Aquest treball té com a objectiu recollir les estratègies adients per poder treballar dins l’aula ordinària amb tots els infants però sobretot amb aquells que mostren més dificultats d’autoregulació ... -
Estudi dels coneixements i dificultats al parvulari entorn la geometria
(2015-05)Aquest treball consisteix en fer un estudi per tal d’identificar quines dificultats i coneixements tenen un grup d’alumnes de P4, respecte a les figures geomètriques de dues dimensions, més concretament, ... -
L'acolliment familiar : una mesura de protecció a l'infància
(2015-05)La nostra recerca ha tingut com a punt de partida realitzar un estudi sobre una mesura de protecció a la infància en situació de risc o desemparament, les famílies d’acollida concretament a Catalunya. ... -
Proposta d'intervenció educativa per millorar la cohesió de grup
(2014-05)En el present treball s’investiga la influència de les dinàmiques i activitats de grup, com a basa de l’aprenentatge cooperatiu, en la millora de la cohesió de grup. Es realitza una intervenció educativa ... -
El joc com a eina inclusiva
(2014-05)El tema central d'aquest Treball Final de Grau és el joc i les seves potencialitats com a eina inclusiva. El objectiu de la recerca és conèixer la importància que té el joc en l'educació infantil i ... -
Les audicions musicals a l'educació infantil: estratègies i recursos que s'utilitzen actualment a les escoles catalanes
(2014-05)L’audició a l’edat infantil és important per tal que els infants puguin escoltar profundament i així poder interioritzar la música. Aquest treball pretén mostrar la realitat de les escoles catalanes ... -
Aprenentatge sobre les emocions: la seva influència en l'aprenentage sobre habilitats socials. Desenvolupament i anàlisi d'una intervenció en una aula de P3
(2014-05)Amb aquest treball es pretén comprovar, si l’aplicació d’un conjunt d’activitats dirigides a treballar les emocions, millora les habilitats socials dels alumnes d’Educació Infantil. En primer lloc, es ... -
L'Organització de l'aprenentatge a través d'una proposta innovadora: aprofundiment sobre els tallers integrals a l'educació infantil, un estudi de cas
(2014-05)Aquest treball d’investigació té per finalitat l’aprofundiment sobre el funcionament dels tallers en l’Educació Infantil. La recerca consta de dues parts, una més teòrica fonamentada en idees d’autors ... -
Storytelling Choosing stories for very young learners
(2014-05)El propòsit d'aquest estudi consisteix a seleccionar una sèrie d‟àlbums il·lustrats escrits per a nens de parla anglesa, tenint en compte els criteris d'alguns especialistes. Abans de realitzar la ... -
Using games as a teaching and learning strategy: how are they used in a Catalan school
(2014-05)Generalment, es creu que els jocs han estat sempre considerats com a activitats per a dur a terme durant el temps de lleure dels infants, i rarament han sigut considerats com a part de l’aprenentatge ... -
La relaxació a l'educació infantil com a eina per fomentar un bon clima d'aula a l'escola inclusiva
(2014-05)La relaxació és una eina inclusiva dins l’escola que ajuda a treballar la competència emocional. La investigació parteix de l’ús de diferents tècniques de relaxació per poder ajudar, a l’alumnat ... -
Com afronten els infants amb factors de risc de TDAH l'adquisició de la lectura: la consciència fonològica com a eina per millorar l'aprenentatge dels components bàsics de la lectura a educació infantil
(2014-05-16)L’adquisició de la lectura és un dels moments més importants i reconeguts socialment en la vida de l’infant, per això, amb aquesta recerca es pretén investigar les dificultats i mancances que tenen els ... -
El Joc dramàtic a infantil: Facilitadors i barreres per a la seva aplicació a l’aula
(2014-05-16)Aquesta recerca és una primera experiència en el camp de la investigació. Partint de la idea que ensenyar a través del joc dramàtic és oferir als infants un espai de descobriment i creació, basat en ... -
Use of drama techniques as a methodology to teach english in infant education by teachers in Catalonia
(2014-05)L’aprenentatge de la llengua anglesa com a llengua estrangera és una oportunitat que cada vegada més escoles de Catalunya presenten a l’etapa d’educació Infantil. La metodologia utilitzada per introduir ... -
Anàlisi de l'experiència dels infants, entre 3 i 6 anys, de l'escola Verntallat, amb les TIC
(2014-05-16)Vivim immersos en l’era digital i els infants, des del moment que neixen i formen part d’aquest món, entren en contacte amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Aquesta recerca pretén ... -
L’audició activa amb el musicograma: Facilitadors per a la seva aplicació a l’aula d’Educació Infantil
(2014-05-16)Ensenyar a través de l’audició activa és una metodologia que ajuda als infants a aprendre aspectes musicals. La meva finalitat és poder introduir i desenvolupar els musicogrames a una aula amb infants ... -
La música com a eina d’inclusió i cohesió de grup en els entorns escolars
(2014-05)La música com a eina d’inclusió i cohesió de grup de tots els alumnes d’una mateixa aula constitueix el títol del meu Treball Final de Grau. Amb aquesta recerca he volgut conèixer la importància de la ... -
Avaluació de la implantació dels ipads a l'aula de segon de primària
(2014-05-16)En la societat actual, les TIC han revolucionat i transformat la manera de treballar, de relacionar-nos i de viure. Aquests canvis es veuen directament relacionats amb l’educació. Una de les claus per ... -
Creació i anàlisi d’una estratègia didàctica pel foment de la comprensió lectora amb l’ús de les TIC a l’etapa d’Educació Infantil
(2014-05)La societat del segle XXI es pot definir com una via transaccional entre la tradició i l’evolució, entre el passat i el futur. La consideració referent a aquest canvi la podem focalitzar en la introducció ... -
L’educació sensorial d’un a dos anys: Anàlisi de l’aprenentatge a través del joc sensorial amb sucre
(2014-04-16)El joc és la primera oportunitat que té el nen per descobrir el món en el qual habita. Les seves primeres experiències per explorar el món el porta a jugar. Darrera de l’activitat espontània de joc, ...