Grau en Mestre d'Educació Infantil: Envíos recientes
Mostrando ítems 21-40 de 251
-
English language assessment using ICTs in early childhood education
(2023-05-30)This final dissertation investigates the use of Information and Communication Technologies (ICT) in the assessment of Very Young Learners (VYLs) of English as a Foreign Language (EFL) in Early Childhood ... -
Comparing and contrasting teaching pronunciation when learning English as a foregin language versus teaching pronunciation as an L1 language: the case of Catalan learners
(2023-05-30)Pronunciation has recently been more recognized among researchers and teachers. Up until now, other aspects of the language came before pronunciation. Recent studies, though, revealed that intelligible ... -
Potencialitats pedagògiques dels espais exteriors del segon cicle d'educació infantil
(2023-05-08)Aquest treball és una recerca sobre els espais exteriors del segon cicle d’educació infantil, els quals tenen un gran valor educatiu i moltes vegades no se’ls hi dona el reconeixement com als altres ... -
Analyzing the oral feedback EFL teachers give and its effects on very young learners
(2023-05-30)Oral corrective feedback is a frequently studied area of foreign language learning. That being said, when it comes to very young learners, the amount of studies regarding oral feedback diminishes a lot. ... -
La relació entre famílies i escola: Anàlisi en quatre centres educatius
(2023-05-30)En aquest Treball de Final de Grau es realitza un estudi de cas múltiple sobre la relació que hi ha entre família i escola en quatre centres educatius. Aquesta relació és fonamental i indispensable ... -
Una mirada a l'infant que inventa històries. Anàlisi de la creativitat narrativa dels nens i nenes i aplicació d'una proposta per desenvolupar-la
(2023-05-12)La creativitat en la infància és avui dia un dels grans reptes a assolir a les escoles, ja que resulta un terme molt ampli que habitualment es redueix a deixar que els infants facin i inventin lliurement. ... -
Viure la poesia a l'educació Infantil: Reflexions i recursos
(2023-05-10)La poesia, sovint, és un gènere literari que només es tracta a les aules per treballar, aprendre i memoritzar, i només en molt pocs casos s'utilitza com a gaudi literari que permeti deixar empremta en ... -
Com influeix el pensament de les famílies en el moviment lliure dels infants?
(2022-05-13)El moviment és un aspecte fonamental del desenvolupament de l’ésser humà i, per tant, una necessitat de l’infant. Amb aquest Treball de Fi de Grau intentem evidenciar que l’evolució del moviment ... -
Periodisme i educació. La visió de l’educació i l’escola segons Carles Capdevila
(2022-05)Carles Capdevila i Plandiura va ser llicenciat en filosofia, periodista i director del diari Ara, entre altres coses. Va morir a 51 anys a causa d’un càncer, tot deixant un llegat periodístic marcat ... -
Literatura infantil: Criteris per elaborar una tria conscient de les obres
(2022-05)La finalitat d’aquest estudi és, per un cantó, conèixer quins són els millors criteris a tenir en compte a l’hora de seleccionar una bona obra de literatura infantil i, per l’altre, esbrinar què opinen ... -
Las escuelas experimentales de Ushuaia (Argentina)
(2022-05-13)Aquest estudi de casos té com a finalitat descriure i analitzar la pedagogia proposada per les Escuelas Experimentales d’Ushuaia (Argentina). Concretament, s’analitzen diverses qüestions, com són: el ... -
La participació de les famílies a l'etapa 3-6
(2022-05-13)En aquesta investigació es pretén observar, conèixer i analitzar la relació entre la família i l’escola, concretament en el segon cicle d’educació infantil, així com la participació de les famílies en ... -
El joc simbòlic com a vehicle de coneixement del món intern dels infants
(2022-05-09)L’objectiu d’aquesta investigació és, per una banda, evidenciar els beneficis del joc, el qual és una de les activitats principals de la primera infància i per altra, dotar al lector d’eines per arribar ... -
Educació Emocional; Eina indispensable per obtenir el benestar personal en infants.
(2022-05-13)El present Treball Final de Grau consisteix en el disseny i la posada en pràctica d’una proposta d’intervenció sobre l’educació emocional dirigida al segon cicle d’Educació Infantil. La proposta té com ... -
Aules multigrau, una opció pedagògica
(2022-05)L’anàlisi de l’agrupació de l’alumnat en aules multigrau per motius pedagògics i no estructurals és l’objectiu de l’estudi de cas realitzat a l’Escola Arrels de Maçanet de la Selva, on des de fa dos ... -
Anàlisi de la relació que s'estableix entre l'escola de Gironella i les famílies
(2022-05)El present treball és un estudi de cas sobre la relació entre les famílies i l’escola. Aquests dos agents són els punts de referència de l’infant que l’acompanyaran en el seu desenvolupament i creixement ... -
Procés de familiarització dels infants. A l'Escola Bressol L'Avet de Sant Pere de Torelló
(2021-05-01)Actualment, es parla de la importància del procés de familiarització dels infants a l’escola bressol, ja que els suposa passar d’un context familiar a un context totalment desconegut. Però, com hauria ... -
La maleta pedagògica, un recurs per descobrir
(2021-05)Avui en dia molts centres d'art, museus i centres de recursos pedagògics disposen de les maletes pedagògiques. Tot i això, és un recurs que encara és força desconegut per una gran part de la comunitat ... -
Històries de vida de tres docents en situació de pandèmia: com ho han viscut, estan vivint i com els ha afectat la situació provocada per la Covid-19
(2021-05-13)Aquest treball té la intenció de conèixer l'impacte que ha tingut la pandèmia provocada per la Covid-19 dins del nostre sistema educatiu i més concretament a partir de com l'han viscut, l'estan vivint ... -
La bebeteca: anàlisi de dues llars d'infants i proposta de millora d'un espai
(2021-05)La bebeteca és un recurs de l’escola bressol per apropar els infants a la literatura des dels primers mesos de vida. Aquest contacte amb la literatura aporta beneficis de desenvolupament pels nens i ...